Peuterey

IT
Пристрасть до подорожей і підкорення нових вершин — ось що рухає творців цього бренду вперед. Вони роблять одяг практичним і різним, модним і сучасним. З іншого ж боку, прагнуть, щоб цей одяг не був схильним до впливу часу. Тому що гори — вони саме такі, вони непідвладні часу! Сучасні високотехнологічні тканини з унікальною кольоровою палітрою і оригінальними фактурами перетворюються в стильний верхній одяг.

Детальніше про бренд читайте в нашому блозі.

22 товарів
Рекомендоване
Товар
Фільтр

Peuterey – італійський бренд, заснований в 1968 році. Компанія починала свою діяльність, одягаючи французьку олімпійську збірну. При виході на більш широкий ринок в якості своєрідного девізу бренд вибрав слова Анджело Флаккавенто – відомого італійського журналіста і критика в сфері моди. Він стверджує, що одяг – це лише спосіб прикрити наготу. В першу чергу увагу повинні звертати на людину, а не на його вбрання. Покликання останнього – підкреслити особистість, а не затьмарити її.

Виходячи з цього зрозумілий стиль одягу Peuterey – лаконічний і стриманий, але в той же час витончений і сучасний. У колекціях бренду переважають базові кольори: чорний, бежевий, темно-синій, болотний, коричневий.

Основна продукція Peuterey – це верхній одяг для дорослих і дітей. Завдяки спеціальній технології утеплення вона підходить навіть для самих сильних морозів, але при цьому дуже легка. Наповнювач розподіляється нерівномірно в різних частинах одягу, щоб не сковувати рухів, проте це не заважає зберігати тепло. Для пошиття використовують матеріали, які не промокають і не продуваються, але «дихають». Так одяг підтримує оптимальний рівень тепла: -1 не жарко, -20 не холодно.

В чоловічій і жіночій колекціях також присутні водолазки, футболки, штани та аксесуари. Італійці позиціонують свій одяг так: зручна, як спортивний, але елегантна і універсальна, що дозволяє носити її щодня і комбінувати з будь-якими речами гардеробу. Peuterey роблять універсальну одяг, в якій можна гуляти по місту, ходити на роботу, займатися щоденною рутиною, а також поїхати в подорож, чи то гори або північні рівнини, при цьому завжди відчувати себе комфортно і виглядати стильно.

Дизайнери Peuterey черпають натхнення з природи і мистецтва. Для реклами однієї з колекцій залучили зірок російського балету, щоб ще раз продемонструвати зручна одяг теж буває легкою і елегантною.

Три крапки в логотипі, як пояснив креативний директор бренду Річард Кополла, символізують вершину, де земля зустрічається з небом. І це вершина одного з хребтів гори Монблан, від якої бренд отримав назву. Це підкреслює надійність одягу і її пристосованість до суворих гірських умов. Хоч італійський клімат м'якше українського, можна без побоювань купувати одяг Peuterey в магазині «OSTRIV» – вона збереже тепло навіть в найсуворішу зиму.